Alla inlägg den 19 mars 2008

Av nathalie åström - 19 mars 2008 23:43

okej kvällen har varit lugn har bara sutte hemma, till en början var jag uttråkad och efter ett tag började jag skratta för mig själv, o kvällen vart rätt bra, har sms:a en hel del med berglund o nåra till

sedan har jag även haft en djup diskution med lillman om lite privata saker men roligt var det.

sedan hade jag väll en rätt rolig diskution med Mr:X  !!


har dessutom sett på lite björn gustafsson och henrik schyffert (y)

Av nathalie åström - 19 mars 2008 17:23

blir tokig nu! har tappa kameran, den är hemma men vart då? :(


har ialla fall duscha, shoppa,fika idag inte dumt.

kom hem duschade bytte om till ny tröjan, och sedan for jag till kvissle träffade jenny där och vi gick i väg och fikade, det var mums, och mycket snack kom ut!

sedan for jag hem o dammsög och plockade, tänkte varför inte göra snyggt i ett så äckligt rum!

JAG VET! ja är smart...



kommet uppdatering senare,, kanske bilder, we will seee

Av nathalie åström - 19 mars 2008 09:58

så där, vad duktig man är ibland om vi ska vara självgoda med oss själva.

jag är nu klar med småföretagandet och har en och en halvtimme kvar av den här lektionen! sedan blir det stan och köpa små prylar för 50 kr på H&M

sedan hem tänkte jag och vila mig, är så trött, och måste vila mig till lovet, ska nog städa mitt sov rum.

chockad?

jag är faktist det, städa är ingen stark sida men mitt nya rum suger ollon kuk då det är stkigt


sedan vid tre ska jag ta en fika med jenny, ser jag fram emot må jag säga!


sedan kommer pappa hem från sin lilla arbetsresa som varade i två dagar så kan räkna med stränga bud från hans sida, så med andra ord lovet kommer suga ollon kuk, ungefär lika mkt som mitt stökiga sovrum.



Av nathalie åström - 19 mars 2008 08:24

godmorgon 

ja som sagt vart en rätt lugn dag för mig igår, träffade andrea på bussen, och sedan for jag hem och pluggade och låg mest i sängen.


funderar om jag ska skippa sista lektionen, eftersom det är redovisning och min kropp är helt slut.

jag orkar inte plugga eller något,och insåg att jag inte kommer kunna omprovet efter skolan, eftersom jag inte pluggade på det utan det var annat jag la energi på.

så varför gå dit ?

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards