Alla inlägg den 17 mars 2008

Av nathalie åström - 17 mars 2008 19:52


ikväll är premiären på 100 höjdare, kl : 21.55 icke kan man missa det inte.

tänkte bara på minna er.



PS  har solat idag höhö

Av nathalie åström - 17 mars 2008 15:01

jag har hamnat i ett dilemma

och det är inge bra heller.

jag måste komma på ursäkter och förlåtelser..

hur bra dom lyckats är min egna fråga till världen..


sedan hur ska vi ta hand om alla familjeproblem?

fick hur som hellst damp igår, då dom anklagar mig och mina vänner för vara dåliga, min tempramente brann o jag vrålade och förklarade hur mkt jag älskade dom, och hur dom fick mig o må bra... undra hur det lät ?

hur som hellst, hoppas jag att mina föräldrar förstår att jag umgås med mitt folk, för dom får mig o skratta och vara glad.


 jag saknar berglund helt ÄRLIGT .. inte på ett kärleks vis utan han är ju min homie min käraste vän, han vet allt om mig, verkligen allt, om min kärlek, familj, kompisar, skräck osv.

ochjag vet allt om den knoppen också, jag känner mig stor och stark ; )

 låg o titta på hitta nemo som vi ska titta på tsm egentligen, men den hacka och dumma sig..

så får hyra den något i stället :}


och om någon är ledig idag ring mig i m free today, för blir inget sporthallen för mig sorry boy  ;)

Av nathalie åström - 17 mars 2008 14:53

jag har ont i huvudet.

och jag vet vad det beror på, jo ska berätta det -

det är därför att jag har suttit vid skoldatorn för mycket.

efter skolan ?

jag vet inte vad som händer , min första tanke var SOLAAA och fika. men sedan steg huvudvärken in i mitt liv och jag bestämde mig för att fara hem o steka potatis bullar ist, visst lät det gott?

ni ska bara veta vad goda dom blir..



<3   kommer alltid vara din, och det vet du.


Av nathalie åström - 17 mars 2008 08:29

skola skola skola

det är måndag och jag ser redam fram emot onsdag som är sista dagen innan det blir påsklov.


har vakna och somnat hela natten, och av förrvirring klev jag upp i morse o stängde av väckarklockan o plocka med mig smink, för av nån anledning fick jag för mig att jag hade försovit mig.


hade igång MTV hela natten, och en o samma låt kom kanske en gång i timmen, eller så fort som jag vaknade till hörde jag den låten . nämligen en låten R.E.M :)


Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards