Alla inlägg den 21 mars 2008

Av nathalie åström - 21 mars 2008 12:34

igår tog jag saker i egna händer och locka mitt hår, resultatet vart halvt lyckat, och jag kunde där med sminka mig o ordna mig tills det var dags att fara till jenny .

när jag anländer är även vivis där o platta håret så slog min rumpa ner i sängen o var en social fan.

en stund senare gick vi upp mot lägenheterna i nolby, och självklart blir vi kallade påskkärringar av nån, det var trevligt stärkte mitt självförtroende för kvällen iaf.


men hur som hellst, efter en bit svängde vivis och ja o jenny gick till Erica.

där hos henne började små drickat och senare vandrade vi ner till fisken i kvissle, där var bara han o pontus till att börja med, så vi satt där efter ett tag kom ewe o grahn, och sällskapade.

jag hade det mysigt, men på grund av alla problem som är aktiva nu så var jg inte på topp direkt.

men runt 1 kanske?

så gick, jag jenny erica och pontus hem

hemma hos jenny ringde ja hem, o dom kom o hämta mig, vi skjusade jenny upp till erica för, stackars jenny hade tappat sin mobil men hon återfan den.


kommer hem slog igång en film o åt popcorn, efter ett tag somnade jag och vaknade igen 7 i morse och började sms:a med berglund haha.

sedan sa vi godnatt, o ja somna om till ungefär tio myys.


nu har jag solat o gått en mini prommenad :))


Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards