Alla inlägg den 16 mars 2008

Av nathalie åström - 16 mars 2008 16:50

har fikat och fikat..

och nu är jag mätt och belåten, men sedan känner jag mig less, och vill nästan bara vråla åt alla själar som är i min närhet.


takida - curley sue :))

Av nathalie åström - 16 mars 2008 14:40

har sovit en dup sömn där det mesta har hänt, och har terras av sms av en viss person som tyckte sig att jag skulle komma o hälsa på, men icke sa nicke.


nej nu kom katten och jag ska väll sminka mig färdig, det kommer lite släkt för att fira min bror.

Av nathalie åström - 16 mars 2008 04:30

har nu erkännt att jag är tillbaks här :)

känns skönt och jag tror jag kommer stanna här..


ska berätta om ikv.

var till alnö på släkt grejj, fick till och med en prensent.

iaf kom där ifrån vid åtta, fick åka buss, så fick sitta på navet i 45 min , men gick till min hemstad då, alltså - vänthallen...

där satt jag och spelade lite tennis på mobilen som jag äntligen lärt mig (Y) men hade velat spelat på berglunds mobil mkt roligare ::/


iaf kom hem, ändra klädsel , sedan vänta jag in alle som var segis, for till jenny o vi for vidare till juniskär, där tog vi o dansade osv. OCH DET VAR INTE JAG SOM SPILLDE , jag är bara ett offer !  dum joel :]


for hem runt tre tiden och är nu hemma, ligger i sängen o ser på andra sidan häcken! den är en bra natt film må jag säga-

 sedan diskutera jag även relation o kärlek med carla! det ä även mys, fast kännernu hur ensam jag är här i sängen.


sedan ska vi avsluta med att mitt liv är förstört . så jävla suuuuurrrrrrrrr

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards