Alla inlägg den 25 mars 2008

Av nathalie åström - 25 mars 2008 22:19

tjenis,

ikväll har jag vart hos jenny, vi har disskuterat och lyssna på musik.

klockan nio tog vi oss till en tv med pop corn och dricka, o titta på lite program.. real nice i need  to say.


for hem vid kvart i tio och nu sitter jag här och är social!

det är väl helt ok, men jag är trött o jävlig idag!


JUST det, vi ska beställa dator till mig imorgon!

känner lyckan nu!

Av nathalie åström - 25 mars 2008 11:25

godmorgon och godnatt..


igår kom andrea och linnea förbi mig, vi satt och spelade 500 och vi snackade en hel del.

runt tio for linnea hem, tyvär lämnade aldrig andrea mig eftersom hon stannade natten lång.

eller okej? där ljög ja, det var extremt kul o hon stanna natten över.

vi åt ialla fall mängder på natten, först pommes, sedan ägg.

 gott gott, men mätt.


vi sjung singstar, med andra ord arvingarna - eloise.. det varade en 30 min kanske,.

vi tänkte nu ska vi sova, och slår igång en engelsk film, men självklart pajja dosan, så fick bli en svensk lite egen film som vi inte såg för många scener i faktist.


vill ni veta ngt jag har skaffat night life haha.. egentligen var det bara för en sak jag skaffa det, men nu har jag insett att sidan funka bra, men lite pinsamt äger bara två vänner där? JESUS

 ni fatta piken bli friend med mig - nthle

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards