Alla inlägg den 22 mars 2008

Av nathalie åström - 22 mars 2008 23:39

halloj.

idag har jag varit i gnarp o ätit påskmiddag. det var utsökt, och jag är mätt o belåten!

kom hem och forsatte att leta kvälls underhållning, men på senare titt är jag glad att jag inte fann nått.

efftersom helgen har varit nog galen, och en paus var inte allt för fel för min del.


har sett på tv med mamma och pappa , har skratta en del, satt till och med mat i halsen men ack så jobbigt det var, för samtidigt som det så skratta jag och hostade.

men i alla fall är så trött nu så ska lägga mig ner o se på lite filmer från youtube, sedan sova :))

Av nathalie åström - 22 mars 2008 13:49

vaknar nu på morgonen o funderar varför mina kläder är blöta o hela min säng samt lite golv?

men har kommit på att jag skulle nog dricka vatten i natt o på den resan spillde jag ut halva flaskan ist.


vart i alla fall en hel galen kväll igår, jenny kom o hämta mig vid åtta, vi åkte o skjutsa jennys syster yster, sedan for vi till jenny  o parkera bilden o sedan sprang vi upp till erica, och då sprang vi verkligen också.

vi satt hemma hos henne ett tag  o dom började dricka, jag som inte hade ngt tog vatten bara.

sedan efter ett tag gick vi till någon lars , där det krylla av folk, dom sjung sing star o det är väll rätt livat där.


fick ett glas vin av jenny, och vi små sjung, o hade det helt ok, efter ett tag försvann vissa, och man vart mer o mer full, stämningen höjdes enligt mig och det vart galet, vi dansade, sjung, och skämta.

runt tre slog allt om vi vart skit trött o döö. om jag minns rätt spydde jag ? men vart och vem som såg vet jag inte, tro nämligen storken såg mig..

iaf erica gick hem o jenny insistera på att vänta med mig till min mamma kom men då det var en 20 min kvar, så bad jag hon gå och så gick jag ut o vänta med nån? och tydligen tyckte han att han skulle bära mig varför säger jag bara?

minns att han tvingade ut mig när jag satt i trapp huset haha.

roligt var det, sedan kom mamma o jag satt mig i bilen, hennes fråga var mamma - vad har du druckit egentligen

jag - "ne jag, jag har bara smaka HAHA.


ne idag är jag inte på topp, och känner inte för någon farmoroch farfar!



kommer bilder inom framtid ...

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards