Alla inlägg den 24 mars 2008

Av nathalie åström - 24 mars 2008 14:42

jag vill gå en prommenad, men vet inte vart, synd jenny är med sin kära vän på stan, annars hade hon kunnat fått följt efter mig.


jag börjar bli en flodhäst, satt och tänkte jag skulle skriva att jag också vill ha mig ett fat, pommes, fast då kom jag på mgi själv att det ska jag inte skriva, för det ska jag inte ta heller, för då kommer jag ha lår som hänger till fötterna, och en mage som gör att jag inte kan stå.


har faktist idag kollat på gamla bilder sedan årgången 2007, massa bilder med andrea, ida och linnea, har vräkt ur mig ett par skratt, och måste säga vilka kort. gnarp med andrea, luleå och hemma kvällar med ida, hemma kväll och strand bilder med linnea. JESUS!


sedan har mitt inre kommit underfund med att jag vill tillbaks till luleå.

vilken stad eller hur?

isommar blir det igen, och blir det inte lulekalaset ska jag upp och shoppa that it!

kronans vandrarhem, or sanna o kurt. det är upp til bevis med andra ord...


 


Nej ska skriva cv nu :)

Av nathalie åström - 24 mars 2008 12:15

jag har fått sjukan, vill träffa dear Mr:X

men jag tänker inte be om det, så är det bara, en stark regel för mig :))



Av nathalie åström - 24 mars 2008 11:43

kära människor, jag funderar och funderar, det jag har tänkt på är, ska jag färga mitt hår ljusare?

men då kommer frågan hur ska jag fixa det, vill jag vara brunhårig, blond, mellansak.

bra fråga i know!!


någonting jag har insett är att min frukost är otroligt tråkig, det är hårdbrö med smör och saltgurka på, eller vänta den kanske är fyndig!


okej någon som ska till stan? har ett ärende men åker inte in i onödan så är det bara. men kom på nu, skulle vara rätt mysigt och åka in o fika, och kanske kan jag kolla på jeans på carlings om jag gör det!


HÖH har hitta en mobil jag ska få nu, om vi hittar så vi kan få halebop på den, eller det ser ut att vara så iaf '=D fuck you brotha, jag kommer få den före dig kanske


Av nathalie åström - 24 mars 2008 00:47

har spelat två parti kort nu och förlorat dem båda, så gav upp och nu är jag här.

pizzza salladen och drickan är slut, men ljusen brinner än!

ikväll har jag lagt märke till en få saker en av dem var att jag har prata i telefonen i sömnen.

en viss Linus ringde mig i natt då jag hade bädda ner mig själv, därefter så hade jag lyft på luren och sagt, att jag var hemma osv..


i need cash, not johnny cash, that i mean was money.



Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards