Alla inlägg under april 2007

Av nathalie åström - 11 april 2007 18:11

okej, den här mogonen vart vädligt tidig efter som jag vaknade utav "stormen" där ute. säger bara suck är otroligt trött men kan inte somna om nu..Känner på mig att jag kommer få det stressigt idag med allt som ska göras.men nu tänkte jag ta mig en sväng ner och slå på tv;n.

Av nathalie åström - 10 april 2007 18:11

GRATTTIIIIIS andrea.just nu sitter jag här och väntar på födelsedagsbarnet ska komma med bussen..sedan kommer hon och jag fara in till staden.

Av nathalie åström - 9 april 2007 18:12

To be real it doesn?t matter anyway You know it?s just too little too late fanfan.. kan jag bara säga, jag vet så väl att jag kommer göra bort mig och du kommer med 100% få reda på det.

Av nathalie åström - 9 april 2007 18:09

okej, tanken på att vara dum och osmart har slagit mig, och jag känner mig inte som världens bästa människa förtillfället! men varför forsätter jag och ler och skrattar som om inget har hänt?och när jag sedan sätter mig i mörkret och läser allt du skrivit så kommer tårarna?okej, varför grinar jag för? , det jag blir ledsen av upprepar jag själv, så har ingen anledning till att "sörja".yeah kan ju bara säga att allt är ett helvete där just nu och jag orkar inte mera! och jag kommer nog iinte orka vänta vi har haft en månad på oss, och du har inte velat träffat mig, så varför skulle det bli anorlunda när du kommer hem?jag kanske inte kan få något bättre men jag kan få någon som vill ha mig i allafall....sommaren 2006 glömmer aldrig! dina ögon, dit ansikte, din röst ALLT glömmer aldrig dig, du är mitt livs kärlek men orkar inte.. säger bara en sak hejdå......-- i morgon blir det andrea´s sweet 16. och jag ska med glädje fira henne,förhoppninsvis ringer min ljuvaringsignal snart och jag får allt klart för morgondagens firning!--morgon sagen kommer bestå av städning och få pengar , sedan en tur in til stan med andrea<3 sedan hem och äta och iväg och fira andrea förhoppningsvis... du är den bästa jag har just nu...<3--haha bror kan bara tacka dig för hur underbar du har vart den här helgen, det betyde mycket att du kom och snacka med oss! kan ju säga att det känns som om vi glider ifrån varann och du kommer flytta snart och jag vill ha bra kontakt med dig då...

Av nathalie åström - 5 april 2007 18:13

just för det här tillfället sitter jag här och gruvar mig över hur tråkig min kväll kommer vara, efter som man är ledig i morgon så har man ingen speciel tid att passa,Dagen på skolan har vart helt okej, vi har faktist övat på att dansa sedan så skulle helaskolan träffas i njurundahallen och dansa till ett"dansband"imorgon ska jag tvätta mamma och pappas bil så wish me god luck!helgen vad kommer den bestå utav ? antagligen lite andrea!sedan ska jag berätta att andrea fyller faktist 16 år på tisdag! så happy birthday i förskottjahapp nu för tiden förvinner alla känslormer och mer bara efter som jag aldrig snackar med dig mera så har jag börjat glömt allt det underbara med dig. but i give you my life....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards