Alla inlägg under april 2007

Av nathalie åström - 22 april 2007 20:16

 viktoria&nathalie   Andrea&nathalie    på dom här bilderna ser man vad lycklig jag är när jag är med kompisar, ni får mig att le och skratta och se allt på den bra sidan. Andrea Lundström. har den största delen av mitt hjärta, och när jag är med henne så är jag som lyckligaste, om jag fick säga det själv så är du min bästa vän!   Viktoria,som är på dom översta bilderna är min underbart snälla tremänning.   du har blivit helt cp du. tror andrea understand me,    

Av nathalie åström - 22 april 2007 11:56

guud vad jag har sovit skönt inatt alltså! huvva.

idag ska jag även försöka se omnågon ska på ikea, kanske mamsen ska dit!  finns int så mycket att säga så hära på morgonen, så vi hörs sedan.


10 dagar kvar! jag längtar nu 

Av nathalie åström - 22 april 2007 01:32

den här helgen vart ändå ganska lyckad! den vart lugn med otroligt skön, igår var jag med issa, och idag  var jag först på middag hos min mormor och morfar och sedan begav jag mig in till standär jag träffade viktoria, så for hon och jag till matfors för att se vad det var för fest där, när vi väll kom dit insåg vi att vi måste typ fara nu så gick vi till bussen efter kanske en 30 min.  På väg till stan kommer viktoria på att hon var väldigt hungrig så när vi kom fram gick vi på subway köpte oss en varsin macka och sedan till navet,  och vem satt inte på navet då jo, lelle var där så då snackade jag lite med honom ett tag.

När vi kom hem till viktoria så käkade  vi våra mackor och sedan satt vi oss  vid datorn. efter ha sutte d är i kanske 20 min kommer min mamma och pappa och hämtar mig.  

Andrea jag gillar mackorna på subway nu;) 

Av nathalie åström - 21 april 2007 11:34

vaknade i morse utav att nån i min familj tejpade en kartong eller nått sådant! otroligt irreterande ska jag lova.

igår kväll satt jag vid min brors dator hela kvällen och sedan kommer han och sabben hem och jag måste bara säga jag kände mig inte välkommen,  han satt hela tiden och kommenterade "vi måste bara vänta på att min syrra ska  gå, så kan vi sova" det sa han ett antal gånger. men jag kunde inte gå direkt eftersom jag väntade på ett svar som tog alldeles för lång tid, så då var jag tvungen att sticka ändå.  Går dagens kväll var helt okej, men inte det den bästa. 

Den här kvällen ska jag fara in till min tre männing viktoria och vara med henne ett tag. yes. fast först ska man till mormor och morfar på middag! mysigt eller hur?..  nä skulle inte tro det. dom kommer antagligen göra nån konstig mat so jag inte äter så får jag sitta där och äta potatis och bara se allmänt dum i huvet ut.

vet ni vilken ångest jag har fått över mitt korta hår? jag saknar mitt långa hår. kan inte ha några kläder ser bara cp ut!  ska knäppa något kort så ska jag lägga in ska ni få se!


12 dagar kvar 

Av nathalie åström - 20 april 2007 19:42

den här dagen har inte vart ett dugg specielt, slutade klockan 1 och tog då bussen hem där jag la mig i soffan och slöade. snackade även med andrea i telefon nån gång där efter också!

sedan vi vid 4 for jag och klippte mig och har nu ganska kort hår eller okej det är lite längre än till axlarna:P 

den här kvällen/dagen suger kuk, men jag klarar det bra. ska kanske träffa issa som var typ1000 år sen sist. 


men nu är det bara 13 dagar kvar:D  

Av nathalie åström - 19 april 2007 17:51

har inget speciellt att säga förutom att jag ska klippa mig i morgon och att den här dagen har vart otroligt skön och kort.

 14 dagar kvar sedan äär du hemma!
Av nathalie åström - 19 april 2007 07:22

nu är det morgon och jag väntar på att klockan ska bli kvart i så ska jag gå till bussen tillsammans med ida.

Den här dagen har vi nationella och sedan slutar vi klockan 1 och då blir det stan ett litet tag idag igen.

 14 dagar kvar.

Av nathalie åström - 18 april 2007 20:19

den här dagen har beståt utav en skön ledig dag, vaknade runt 10 satt  mig vi d datorn och for till stan vid halv 1, väl på stan gick jag och linnea endast omkring utan att göra nånting, men vid 3 tog vi oss en trip till mc donalds där vi käkades pommes. efter det vart det stressigt eh moch sedan iväg på en sn där sketen KLAss sak.


men nu ska jag se klart på  5an. hörs.



15 DAGAR KVAR:D 

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards