Alla inlägg den 15 april 2007

Av nathalie åström - 15 april 2007 19:25

Nu är man hem kommen från farmor och farfar, och är mätt och belåten efter en god middag.

Timmarna bestid utav mat,glass,tv och sitta utomhus i det vackra vädret.


Imorgon är det skola och jag knner inte precis för det. förhoppningsvis är andrea frisk i morgon, är hon inte det dörjag, sist man träffade henne var i tisdags och jag har rätt mycket att berätta.  

Av nathalie åström - 15 april 2007 12:59

igår bestod av en lång data sittande tid och slutligen brände jag mig en skiva och la mig och sov.

på ett konstigt vis harjga börjat sovit jätte länge jämfört med förut, hela lovet har jag vaknat mellan 8 -10 men nu vaknar jag mellan 12-14.

Okej, idag ska jag kanske till farmor och farfar eftersom farmor fyller år i morgon, men jag ska kolla hur alle ska göra.


och som ni förstår så är jag överlycklig förtillfälle, igår på dagen sög mitt liv och ja skulle inte vilja mer än att det tog slut, men nu vill jag bara att tiden ska gå fortare och jag älskar mit liv. 

Jag hade precis gett upp och då kommer lyckan till m, och jag får mig en förklaring.


21  dagar kvar om man räknar med den här dagen.  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards