Alla inlägg den 13 april 2007

Av nathalie åström - 13 april 2007 18:16

för tillfället känner jag mig lite förrvirad vet inte längre vad jag ska göra, jag har dom starkaste känslorna för dig, men eftersom du avvisar mig hela tiden så orkar jag inte mer och ska nu försöka gå vidare.vi kan börja ner räkningen idag, och jag ska säga hur det går.dag.1 idag har jag redan släppt tårar för dig och jag kännerhur det skär i ögonen, det ända viset att hålla hummöret uppe är att umgås med andra kompisar och känna uppskatningen av att dom vill vara med mig.

ps.

Av nathalie åström - 13 april 2007 14:43

måste på få ut mina ord om hur skön min bild till höger är. det är jag och andrea i ett onykter tillstånd, där det ser ut som om andrea tvingar mig till att flina medans hon själv ser otroligt lycklig ut och håller starkt fast mig. skrattat många gånger åt den här nu, och kan ju säga andrea jag fejk flinar icke, för med dig är jag ständigt lycklig, tror bara inte bara jag hängde med när du knäppte.

Av nathalie åström - 13 april 2007 14:14

Nu ska jag berätta att jag har bytt från min gamla blogg till denna, vill du läsa min gamla inlägg kan du gå in på www.astromn.blogg.segår dagen bestod utav att jag och dia for till alnö, ida skulle tärffa jonna och jag skulle vara med linnea mm sedan fara till tobbe. kvällen började med massa problem med skjuts men allt löste sig och jag han göra allt jag skulle. Den här morgonen bestod av att jonan hämta mig skjutsa ut mig till en busshållsplats efter att vi hade fikat pommes!Den här kvällen ska jag nog ta det lugnt och träffa ida och jonna efter som dom ändå ska tillbringa sin fredag i njurunda.säger bara andrea bli frisk..i'm a big misstake!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards