Alla inlägg den 25 april 2007

Av nathalie åström - 25 april 2007 21:49

den här dagen har nog varit veckans bästa, trots alla motgångar så har den vart skön, jag har vart glad och skrattat, tror nog andrea kan intyga det. Dagen bestod av en varm skoldag, där det pluggades, och även en massa promenader.

Efter skolan begav jag mig in till stan tillsammans med andrea där vi mest gick om kring och strösa. efter ett tag hämta vi lite saker och sedan runt halv 6 for vi hem, på vägen hem kändes det bara jobbigt att komma hem till huset. Efter andrea hoppat av i kvissle skickar hon ett sms och säger att det inte går någon buss för henne, så kommer hem äter lite snabbt och får skjuts ner till kvissle, var med henne där ett tag sedan följde med hem till henne. runt 21:00 kom min mami och hämtade mig.

 

imorgon är det skola och det suger, dagen är lång och dryg.

men får se det posetiva då är jag en dag närmare tills du kommer hem!

jusst nu är det bara 9 dagar kvar yehoo.  och btw GRATTTTISSS!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards