Alla inlägg den 14 april 2007

Av nathalie åström - 14 april 2007 23:34

denna kväll bestod utav ett par trevliga timmat med linnea, hon kom till mig runt 8 tiden och vi tog ss en trip på statoil eftersom jag vart sugen på godis, när vi är där så hyr vi en film samtidigt (tokyo drift) like it! för precis nåra minuter sedan for linnea hem och nu har jag satt mig vid datorn.det är fortfarande dag 2 och jag kan berätta att nu behöver jag inte skriva någramer ledsna dagar om det! allt är bra jag har löst det, och nu ska jag vänta i 3 veckor och kan därför börja skriva om min längtan efter dig, kanske hur min vecka har vart eller något sånt! För jag måste ju fylla min blogg med nånting. jaja kan säga att den här gången ska jag vänta och inte göra bort mig, för du är allt jag behöver, och nu vet jag hela sanningen!

Av nathalie åström - 14 april 2007 15:17

har nu suttit nere ett tag med pappa då jag medans fikade och såg på tvm efter en stund började jag känna behövet av vilja fara till ikea! dag 2, idag har jag inset att jag förtjänar inte ens dig, hur mycket jag ens vill ha dig så borde jag inte få dig. jag sa att jag skulle vänta och jag gör raka mottsatsen. så dum dum dum dum...

Av nathalie åström - 14 april 2007 13:41

den här dagen har jag sovit ovanligt länge för min del, jag gick oh la mig klockan 12 igår utav att jag var väldigt trött, sedan vaknade jag till vid 10 men somnade om direkt och sov fram till halv 2, just nu tror jag även mina föräldrar ska iväg och min bror är inte hemma.känns inte som jag orkar göra något men vädret ute sägs vara väldigt bra.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards