Alla inlägg den 18 april 2007

Av nathalie åström - 18 april 2007 20:19

den här dagen har beståt utav en skön ledig dag, vaknade runt 10 satt  mig vi d datorn och for till stan vid halv 1, väl på stan gick jag och linnea endast omkring utan att göra nånting, men vid 3 tog vi oss en trip till mc donalds där vi käkades pommes. efter det vart det stressigt eh moch sedan iväg på en sn där sketen KLAss sak.


men nu ska jag se klart på  5an. hörs.



15 DAGAR KVAR:D 

Av nathalie åström - 18 april 2007 00:10

ikväll har jag suttit och läst massa gammalt jag har skrivit på blogg på lunar och sånt som jag har sutte och sparat, och sedan hittadet jag texter jag skrivit om dig nån dag efter selånger, och jag inser nu att jag hade samma känslor för dig då som jag har nu om jag inte har starkare nu!

du läser inte min blogg tur är det, för du skulle självklart fatta direkt att det är dig jag menar.

Fast vad skulle det spela för roll? du vet redan vad jag tycker och jag vet vad dina åsikter är.


ska kopiera en text som jag skrev den 20 agusti på lunar, och den handlar om honom

första gången jag såg dig jag kunde inte fatta men du stod där och kollade jag kolla tillbaks, och det forsatte men kvällen tog slut du försvann jag stack! tankarna gick runt runt och dom handlade bara om dig dig dig. jag kunde inte glömma och förlåta mig själv för att jag inget sa något till dig.tiden gick jag for till luleå tanken på dig var kvar, stod där i luleå och lyssna på musiken och du gick förbi mig jag fatta inget där var du, killen jag tänkt på han jag aldrig kunde glömma. men oturen jag hade så han jag inte se vart du gick, och helgen forsatte och jag for hem, sökte efter dig, fann dig inte besviken och sur gav jag upp selånger kom jag och ida var där skulle fara hem tittar på min högra sida och vad får jag se. dig dig dig! jag tänkte nu ska jag inte släppa dig. så jag tog modet
och gick fram och snacket kom det varade inte länge men det betyde, hella sommaren har jag väntat på stunden då jag
ska hitta dig igen och lördagen innan skolan så gör jag det. tror aldrig jag har fallit så för någon. du har varit i mina tankar hella sommaren, fast att jag bara har haft den där ögonkontakten med dig i någon halvtimme så fastna du och jag ville inte ge upp. (L)



..........




Nu kan jag inte glömma dig, varje minut och timme som går tänker jag på dig. vill bara att du ska komma hem och jag ska få träffa dig, sedan tanken på att det kanske inte kommer funka skrämmer mig, vill ha dig och ger allt för det. Men med allt bra jag fick höra innan du for fick mig att se på saken mycket bra och ser nu inget negativt. haha och det där du sa om att ingen gillar din musik smak, helt fel den är faktist bra och jag gillar den. men nu är jag så glad klockan är över 12 så jag räknar som en ny dag och då är det bara 15 dagar kvar tills du kommer hem!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards